زخمـیـ..

حرف های عاشقانه ، جملات عاشقانه، عشق زندگی معشوقه دل تنهایی تنها ترین

زخمـیـ..

حرف های عاشقانه ، جملات عاشقانه، عشق زندگی معشوقه دل تنهایی تنها ترین

امتحانـ..

یه روز بهم گفت اگه امتحانو بیفتم دیگه مهسایی تو زندگیت نخواهد بود...

اون موقع احساس کردم که ارزش من که میگفت تمام زندگیشم از یه امتحان کمترهــ...

واقعا چه حس بدیهــ کسی که این همه ادعا میکنه عاشقته این حرفو بزنهــ...

یادمه زیر بارون بودمــــ.. اینم به خیلی چیزای دیگه که ازشون عصبی بودم اضافه شد...

همین باعث شد که بگم: ازت متنفرمــ...

اما بعد از حرفم پشیمون شدمــ... منی که کلی میریختم تو خودم یهو شدم مثل یه گوله آتیشــ...

هردومون سوختیمــ...

نظرات 1 + ارسال نظر
cracker چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

آه ه ه ه ه ه ه
زخمی ام و درررررررررررررررر

اینم جوون هم درد میشکهــ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد