زخمـیـ..

حرف های عاشقانه ، جملات عاشقانه، عشق زندگی معشوقه دل تنهایی تنها ترین

زخمـیـ..

حرف های عاشقانه ، جملات عاشقانه، عشق زندگی معشوقه دل تنهایی تنها ترین

بارانـــ..

دنیا را ببینــ.. بچه بودیم از آسمان باران می آمد.. بزرگ شده ایم از چشمهایمان می آید...!

نبودیــ..

درکـــم نکردیـ.. چون هر وقت که خواستم چیزی بگم نتونستی پیشم باشیـ.. ادامه مطلب ...

سوالـ..

میخوام یه سوال بپرسمـ.. اینجام گیر کردهـ... میدونم اگه بپرسم همه کاسه کوزه ها رو سرم خراب میشهـ.. پس بیخیالـ..

مهربونـ...

بی انصاف نباشمـ... اون قدر خوبهـ... که حتی از ذوق بودن با من اشکــــــاشو قایم میکنهـ...

غریبهـ..

چه بده واسه اونکه جون میدی غریبه باشیـ...

امروز..

امروز خودمو مثل یه سگ دیـــدمـ... سگی که همش دنبالته اما حتی بهش نگاه هم نمی کنیـ...

عشق منـ..

عاشقتمـــــ...، نمیتونم ازتـ... بگذرمـ..

بومـ..

یه گوله آتـیـشـ... هردومون سوختیــمـ... ادامه مطلب ...

این روزها...

این روز ها حس میکنم داره منو با حرفاش، با کــاراش، شکنــــجـــه میکنهـ... ادامه مطلب ...

کابوســ

چرا روزو شبم شده مثل کابوس مرگــ.. چرا باید بکشم من عذابو درد..؟!

ادامه مطلب ...

گذشتـ...

کاغــذ دیــواری عـزیـزم ایـن مدتــی که گذشـــت خـــوب قـایـمـش کردیــــ...

ادامه مطلب ...

خدایا شکرتـ..

تـصـبـیـح مـن شـکـر خـداسـتـ...

دنیا..

دنیا رو میبینیـ..؟! زنگ که میزنیم حتی احوال مارو هم نمیپرســهــ..! ادامه مطلب ...

قسم بهـ...

قسم به شراب که رنگ خون است، قسم به خون که رنگ قلبه، قسم به قلب که جایگاه توست دوستت دارمـ...

عجبـ..

عجب روزیـ... نزدیک بود معتــاد بشیما...! ادامه مطلب ...

تـحقـیر...

چقدر بده کسی که دوسش داری تحقیرت کنهـ..

چرا..

تـیـکـه: این چرا اینجوری کـــــــــــرد...؟!

نگو..

اگه من مردم و کسی وارد زندگیت شد، نگو که حتی من وجود داشتمـ.. عذاب میکشهـ..

راز..

متنفرم از اینکه توی ابهام زندگی کنمـ... دوست دارم (باید) همه چیرو بدونمـ.. اینجوری دیگه فکرم مشغول نیستــ...

فاحشهـ..

چه دل بزرگی می خواهد عاشق یک فاحشه بودنــ..

دلتنگـ...

تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبیم، شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیریمـ...