زخمـیـ..

حرف های عاشقانه ، جملات عاشقانه، عشق زندگی معشوقه دل تنهایی تنها ترین

زخمـیـ..

حرف های عاشقانه ، جملات عاشقانه، عشق زندگی معشوقه دل تنهایی تنها ترین

یادش بخیر...

یادش بخیر اون وقتا..! اون وقتی که حتی اگه چند ساعت پیشت نبودم گله میکردیــ...! اما الانــ...

اما الانـ... روز که شب بشه انگاری خیالی نیست براتــ....!

آرهـ...! دل آدم اگه جای دیگه ای باشه بقیه چیزا رو فراموش میکنهـ... حتی منــ...!

دوستت دارمـــ... مهربانمـــ...

نظرات 2 + ارسال نظر
پسرک آریایی شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 12:06 ق.ظ http://nasimeyar.blogsky.com

الا بذکر الله تطمئن القلوب
موفق باشی

مرسی رفیقـ..!

نیلوفر یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 04:04 ق.ظ http://niloofar123.blogsky.com

یادش بخیر وقتی پیشم نبود میترسیدم با نگرانی میگفتم چرا نبودی، منتظرت بودم ساعت ها.. هیچی نمیگفت.. دو قدم اون ور تر مسخره ام میکرد که منتظرش بودم.. هیچی نمیگفتم فقط بغض میکردم ..
به بهانه های مختلف میذاشت و میرفت میدونستم که الکیه اما خودمو گول میزدم که نه داره راست میگه!!
بزرگترین دروغشم سربازی رفتنش بود..
امشبم که دمش گرم هرچی علاقه داشتمو خشکوند ..
دیگه نمیخوام بمونم بسّه..

اینا رو گفتم بدونی شاید اگه دیگه سراغتو نمیگیره نه اینکه جای دیگه است نه ، شاید انقد سردی کردی که دیگه انگیزه ای نداره برا بیان نگرانی هاش..
دلیلشو تو خودت جستجو کن! البته با انصاف!!


هنوزم دوسش دارم اما دیگه فایده نداره اون بدردم نمیخوره
سلام شبای دل کندن :)

از یه جایی به بعد مرگ رابطه است

بعضی اوقات خیلی باهام سرد بود.. امـــا من سردی نکردمو نمیکنمـ...
شاید آدما تکراری میشنـ.. نمیدونمـ.. شایدم این رابطه ها عادی میشهـ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد